Ben kullanıyorum 3 ay olcak. Kardeşim 2 senedir kullanıyor çok memnun. Ama ben param bsouna gitmesin diye şans vermeye çalışıyorum hala 😄yani benim elim alışmadi belki daha bilemiyorum ama tak çıkar beni epey oyalıyor. Rahatlık açısından evet pedden daha rahat , yumuasak malzemeden yapıldığı için içinde var yok hossetmiyorsjn bile. Ama düzgün tskman lazım ki sizinti yapmasın. Beni tak cikar olayı biraz yoruyor o yuzden biraz memnuniyetim düşük ama zamanla alışırım inşallah 😄