Mucizegebelik Canım öncelikle her bebek kendine özeldir karşılaştırma yaparken bunu sana hatırlatayim:) Ben oğlumu 3400 doğurdum 1 aylıkken 4600 du
Tazeanne37 Mucizegebelik teşekkür ederim biliyorum aslında sadece süreci nasıl geçirmişler meraklar ettim
Mdkakam113 Umutveannesi boyu benım çocuğumla aynı suan normal boyuta geldi mi Kısa diye üzülüyorum 37 hafta doğdu benımkı
3MelekAnnesi3 Tazeanne37 evet sadece anne sütü alıyo suan 9 aylık ek gıda + anne sütü devam ediyoruz ama baya kilolu Bi bebegim var suan da 11 kilo
Tugceozcetin128 Tazeanne37 her bebek kendine özeldir bence kıyaslama yapıp kendinizi yormayın derim,benim yirmi günlük 4 kg 3100 doğmuştu
Tazeanne37 Tugceozcetin128 aslında kıyas yapmak için sormadım bu süreci diğer anneler nasıl geçirdi diye merak konum oldu size de maşallah 🧿 bebişlerin doyuyor olması bir anne için çok güzel ❤️
Deletedmom_112 Tazeanne37 3500 gram 51 cm doğmuştu, 1.ayda 3850 gram 53′di. Yavrum doymuyormuş,bende emzirecem diye inat edip 18. Gün boyunca sadece emzirdim baktım sütümün artacağı yok, 18. Gün mamaya başladım yoksa o 350 gramıda alamayacakmış bebeğim.
Tazeanne37 Deletedmom_112 benim ilk günler sütüm gelmedi göğüslerim taş gibi oldu ama süt damarlarım açılmamıştı sanırım sağım yaptım bol bol masaj yaparak ılık su altında açıldı çok şükür ilk o zamanlar sarılık olmaması için devam sütü kullandım şimdi emziriyorum çok şükür 🤲🏻 Tavsiyem bol bol sağım yapmanız sütümü hep sağarak artırdım bebeğin emme refleksi yetersiz olduğu için birden süt çok artmıyor ama sağım yapmak sütü gerçekten artıyor geç değil anne sütü+devamsütü ile devam edersiniz ne kadar anne sütü alsa kar
Deletedmom_112 bnmyavrm önce sağlıklı olsunlar da, doymadığı yerde vermek gerekiyor, maşallah şimdide minik bir tontişim var, boyu da kilosu da önden gidiyor.
Deletedmom_112 Tazeanne37 evet 4 aylık oldu 😊 denemediğim sey kalmadı artırmak için ama sütün artacağı yoksa gerçekten artmıyormuş bunu öğrendim kızım doğdundan beri emmeyi çok seviyor ama artık oda nasipmidir nedir 🙂