Burcuuu1 Burcuuu1 Evet piskiyatriler bence asıl bişey anlamıyor çocuk 7 yaşındayken tanı koysa ne olucak ki iyice ilerlemiş olucak hiperaktivite benim oğlum da 3 aylık dönmeye başladı ve 9 aylık yürüdü cok hareketli bende de hiperaktivite var çünkü genetik geçişli bir rahatsızlık ve hic ilaç kullanmadım ilaç olayı kendine ve çevresine aşırı zarar vermeli ki çocuğu zapdedemiycek konumdakiler kullanıyor. Ben zaten biliyorum hiperaktivite olduğu ama 3 aşaması var be boyutta oda önemli ilk kreş görüsmesine gttik hemen ögretmen dedi hiperaktivite mi var her yere gttik ama cok iyi olduğunu sadece diğer çocuklara göre bi tık hareketli olduğunu söylediler bizde dikkat dağınıklığı yok o yuzden bende terapi tarzına yöneldım ergoterapi uzmanlarına gittim cunku bi oyunda kalması 5 dk sıra beklemez sabırsız ve bunlar ilaçla degil egitimle düzelceğini düşünüyorum
avseque Burcuuu1 hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama her psikiyatriste de güven olmuyor açıkçası. Eğer İstanbul’daysanız profesör doktor Özgür Yorbik’i tavsiye ederim. Bizim doktorumuz oydu. İlaç konusuna gelince zaten ilkokul çağına gelene kadar ilaç vermez doktorlar. İlaç hem derslerinde dikkatini toplamasına yardımcı oluyor hem de dürtüselliğini azaltıyor. İlaç öcü değil aksine dehb’li çocuklarda dürtüsellikten kaynaklanacak bir çok kazanın önüne geçiyor akranlarına daha kolay uyum sağlamasına yardımcı oluyor.
Tosbikkkk Deletedmom62626 çoğu bebek öyle benmki hareketten düştü kafasını şişirid dudağını patlattı nerdeyse Yani ço ğu çocuk yeni nesilde böyle
Deletedmom62626 Tosbikkkk yok canım değil alakası yok anne olarak anlıyoruz biliyoruz. Kafada kurmuyoruz. Misal psikologumuz da birşey olduğunu söylüyor ama teşhis koyamayir oda yetkiside yok
avseque begonvilkokusu yaşıtlarına göre zayıf dil gelişimi, göz kontağı kurmama yada az kurma, oyuncaklarla amacına göre oynamama(mesela oyuncak arabaları dizerdi bizimki normal bir çocuk ne yapar düt düt diye sürer), seslenince ismine bakmama, takıntılar
Hacer52 Bende gitcem hangi doktor bakıyor acaba çok direndim ama artık yapamıyorum sadece koşuyor bir yere gidemiyorum oturamiyorum gözüm sürekli onda aşırı hareketli napcam bilmiyorum saniye durmaz saniye okadar haraketli