Merhaba anneler, ben 1 hafta önce bademcik ameliyatı oldum ve 1 haftadır ızdırap yaşıyorum çok ağrılı çok sancılı bir süreçmiş hiç bilmiyordum. Çocuklarda daha kolaymış bu süreç. Ben bir türlü iyileşemiyorum sabah akşam ağrı kesici iğne vuruluyorum. Varmı bu ameliyatı olup benim gibi olan ? Neler yaptınız ve ne zaman geçti ağrılarınız 😢