Berna2121 Bugün bebeğim elimden halıya düştü çok serrt capmadi ama içim rahat olsun diye tomi çektik şükür birşey yok ne yapmam lazım 6 saat gözlemledik şükür birşey yok ama radyasyona takıldı kafam kizlar yorumlarınızı beklyrm