merhaba normalde muhasebeciyim kaymakamlikda sozlesmeli çalışıyordum kızım dogunca isi biraktim 🙄 simdi evde bebek bakmak istiyorum kızımı kreşe verip ise girmek istemiyorum onun yerine saatlik oyun ablasi gibi bir is ariyorum ama kizimla yapabilirmiyim bilemiyorum 3 yasinda kızım bnim gibi dusunen yada bebek bakan varmi ?