birbebekannesi33 Bebeğim 14 aylık 2 doz menenjit asısı olduk ilk dozları ateş yaptı banyo yaptırsam bi sorun olur mu sormayı unutmuşum dolven verdim şimdi inşallah düşer eşim de yok
Lulemom birbebekannesi33 ilk günse yaptırma. Nemli bezle sil. Zaten 38 i geçmez genelde. 4 saate bir ateş düşürücü verebilirsin
Deniz2323 38.5 görmeden ateş düşürücü verme. Banyoda yaptırma ilk günüyse. Bacak aralarına ve kasıklarının olduğu yere ıslak bez koy.