Kbraerdgn10 normal doğum yaptıktan 2 hafta sonra aynısı banada oldu doğum sırasında çok zorladogim için olmuş 3 çatlama meydana gelmiş bide et parçası çıkmış ti lavoboya gitmeye korkuyordum hiç kira hıçkıra ağlıyordum bitane özel doktora gittik lazer yapicam hemen bı günde iyi olur dedi araştırdım çok iyi farklı bir doktor buldum ona gozuktum ne lazeri diye adam güldü bunu kim dedi dedi olsaydım iyicene kötü olucakmis ameliyata alicaz dedi korktum baya daha 30 günlük bebeğimle gittik 15 dk ameliyatim sürdü sonra ki gün taburcu oldum bilen doktora git iyice ilerlemesin çok kötü hisey şimdi çok iyim piskolejim bozulmuştu Allah razı olsun doktordan ama çok gecikme sen böyle sıkkintiyla girdikçe afedersin kabiza donerdiyor Muş iyicene kotuleşiyormus benim öyle oldu çok kötü bişey Allah kimseye vermesin