Banu- pazartesi salı Çarşamba bakcıda olduğu için çok içiyor bakıcıya da kolay geliyor sanırım .verdiğin yemekleri , kahvaltıyı yemiyor diyor .Haftanın geri kalan günleri ben üç öğün vermeye özen gösteriyorum kalkınca yemeklerden sonra uyumak isteyince yine istiyor mama . Toplam da bir sey diyemem o yüzden 🥺