Merhaba biraz uzun olacak ama önerilerinizi bekliyorum kızım 26 aylık 2 ay önce tuvalet için alıştırma yaptırdım çiş yapmaya falan heveslendi ama yapmadı 3-4 gün bu şekilde ilerledik havalar soğuk olduğu için akşamları bezini taktım takar takmaz kakasinı yaptı bu durum üzerine kakasını tuttuğunu fark ettik eşim boş ver bırakmasın bezini dedi ve bez takmaya devam ettim ama 10 güne kadar tutması normalmiş dün de tekrar denemeye çalıştım hiçbir şekilde lazımlığa oturmuyor bile nasıl alıştırabilirim