Uzumcekirdegi sorularınızın bir çoğunun cevabı şu: siz endişe etmezseniz bebeğiniz de rahat olur, annenin endişesini çocuk hemen alıyor. Hiç düşünmedim bunları, 4 aylıkken işe başladım ben de her iki çocuğumda da. İlk hafta süt sağdım, baktım zor oluyor bıraktım bir öğün mama yedi, 6 aylık olunca da zaten kahvaltıya geçiş yaptı. Malesef çalışmak zorunda olduğunuzda her şeyi kontrol altında tutamıyorsunuz, tutmaya çalışırken deliriyorsunuz ya da😁