Merhabalar kızlar. Adetim biteli 2 gün oldu onun öncesinde de eşimle ilişkiye girmiştik. Yanlışlıkla prztf içimde kaldı ondan 4 gün sonra hastalandım. Fakat bugün çok yürüdüm. Adetin İlk gündeki gibi karın ve bel ağrım çok fazla oldu. Eve geldiğimde de iç çamaşırım kan olmuş. Sizce neden ? başına böyle bişey gelen var mı ? Şimdi biz nerden bilelim doktora git vs vs şeyler demeyin yarın ilk işim gitmek olucak.