esilayldrmmm Kızlar 13 günlük anneyim emzirirken soguk su meyve suyu ya da meyveyi bile soguk yeme diyorlar sütün soğur bunun gerçeklik payı nedir acaba
Emir_mom esilayldrmmm Hic güleceğim yoktu 😀 yine bir halk klişesi.Hayir ne alakası var ya dilediğiniz gibi yiyin için
Deva22 Ben de hiç inanmayarak bir top dondurma yedim bebeğimde çok gaz yaptı şimdi korkuyorum soğuk bişey tüketmeye
Alpylmz esilayldrmmm lohusa insan mideyi üşütürse uşaklıgı alırlar derler ılık içderler üşütme deerler bide süt içtigi için bebek daha çok gazlı olur diyolar bizdw
Ozlem2904 Saçma neden soğusun? Sütü üreten gogusleriniz. Ayrıca ferahladiginiz için mutlu olacaksiniz mutluluk = daha fazla süt