benaslindayohum Eski konularda bulamadim googlede de net cevap bulamadım sizlere sormak istedim 1 yas aşıları ishal yapar mı yada nimenrix? Tecrübeli anneler lutfen yardim edin
VERA19 benaslindayohum 1 yaş aşıları ishal yaptı mı hatırlamıyorum ama Nimenrix kızımda ishal yapmadı
benaslindayohum Miskokulu2 nimenrix menenjit aşısı ilk dozu olarak olduk 😊 rotavirus aşılarını kucukken olmsutu
Ecenurincitanem Ben ilk kızımda hiç öyle bisey yaşamadım yaşasam hatırladım kesin ,dis falan çıkıyorsa oda ishal yapar reflor kullanın çoksa eczane yada dr sorup geçmiş olsun
benaslindayohum Ecenurincitanem sagolun ustten 3 dis kabarık ama hala yarmadi onları yaracagi zaman mi ishal olur ?
Miskokulu2 benaslindayohum hmm onu olduk bizde ☺️1 yaş aşısı deyince bende atladım mı acaba dedim. Ateşlenme oldu mu
Ecenurincitanem benaslindayohum büyük kızım dis çıkarırken hep ishal yada kabız olurdu yani alt üst önlerden sonra hep öyle çıkardık biz onun belirtisi de olabilir takip edin isterseniz
benaslindayohum Miskokulu2 yok 37nin ustunu görmedik cok şükür o konuda biraz şanslıyım aşılarda ates yapmıyor 😇