Hosgeldinbebekk Cinarinannnesi zıbın ve bezle duruyor tüm gün, gece de üstüne ince müslin örtüyorum 28 derece ev. Daha ne yapayım bilemedim. Bu ara zaten iştahsızlık da var emmiyo eskisi gibi, su veriyorum bakalm takipteyim
Cinarinannnesi Hosgeldinbebekk benimde öyle fazla emmiyo beni göğüslerim taş gibiyken yumuşamaya başladı su da veriyorum içiyor baya ama bakalım
Benkimimki Cinarinannnesi su ver eğer veriyosan bol emzir yada mama kullanıyosan mamayı arttır havalar ısındı ya sıvıyı terle atıyolar daha çok sıvı gerekiyo benimkinde de olmuştu düzeldi suyu arttırınca
Hosgeldinbebekk @Canbebek54 #p20773404 Bugun olmadı bizim, dün bol su içtim Bebişi de sık besledim ve su verdim. @Cinarinannnesi @ZBAli
Canbebek54 Hosgeldinbebekk teşekkür ederim kendim fazla sıvı tüketiyorum bebeğime de bol su vermeye başladım inşallah bizimde gecer
ZBAli Teşekkür ederim normalde de çok su tüketirim süt için havalar gerçekten birden çok ısındı oğlum öncesi ter atıyordu snr idrar rengi ,bugün biraz iyidi ama takip etmem lazım