Sunshinemom Yaklaşık 1 haftadır falan bebeğimin ateşi 36,9 ile 37,4 arasında. Elleri ve ayakları alev 🔥 havalar çok sıcak ev yanıyoo ev 29-30 derece hep. Sıcaktanmı yoksa hastalık belirtisimi böyle sıcak olması 🥹
ikizerkekannesi Sunshinemom 2 gün önce bende alnına dokunduğumda çok sıcaktı ateşi 36.9 çıktı yani sıcaktan ateşi çıkacağımı sanmıyorum iş ateşi olabilir belki ufaksa
Elika00 Sunshinemom bebeğiniz erkek mi ? Her bebeğin vücut ısısı farklıdır hasta olduğunu sanmıyorum kalın giydirmeyin havalar çok sıcak benim bebe sadece zıbınla uyuyor 😂
Sevmmm Sunshinemom 37.5 üstü ateş olarak kabul edilir. Gayet normal değer aralığında bence. Havalar çok sıcak normaldir
Sokrates Sıksık duş aldırıyosan ona rağmen 37yigeçiyosa hasta olabilir kaç aylık.. duş aldırmıyosan hava sıcaklığındandır.
Sunshinemom Sokrates 2-3 günde bir aldırabiliyorum. Duşakabinden korkuyor içine sokamıyorum küvetinde de tek başıma yıkıyamıyorum
Elika00 Sunshinemom erkek bebekler sıcak olur ben azcık giydirsem ter içinde merak etme birşeyi yoktur. Normal zamanda ateşini de ölç sonra aşı falan yaptırırsın 37 görüp acillere koşma 😂 ben aşıdan önceki gün ölçüyorum ateşini çünkü hava sıcak vücut ateşi yüksek oluyor boşuna endişelenmeyin