Merhabalar devlet hastanesinde erkekleri almiyorlar malum eşimle bir defa özele gitmek istiyoruz bebegimizi gormek istiyor ama medar ve adatip fiyatlar uçmuş. Ozel klinik olarak bildiğiniz uygun fiyatli olan bir doktor klinik vs onerisi olan yardimci olabilir mi