PAZARLIKSIZ 50 TL
1ana_2evlat kızımın birazcık ayakları büyük olsaydı alırdım çok tatlilar
1ana_2evlat çok güzeller 😍 ama kızım için küçük maalesef 😪
Irmakprensesinannesi Ah hiç sormayın, benim kızımda giymeden küçüldü cok uzuldum
1ana_2evlat saglik olsun bebisler iyi olsunda gerisi mühim deil🙏🙏😊
Irmakprensesinannesi Elbette 🥰 Teşekkür ederim 🌸
Mrs_Mert O zaman daha guzelleri nasip olsun kızınıza 🥰🍓
1ana_2evlat tüm evlatlara inşallah 🌷💕
Mrs_Mert Amin canım 😊
🌸🌸🌸
🍓🍓🍓
Aaaa kimse bu canğnım sandalati almayacak mi yani