Ben de aynısını yaşadım. Biberonu tamamen kesmen gerekiyor. Asla vermeyeceksin. Sonuçta acıkacak ve emecek. Mamayı da kaşık biberon ya da normal kaşıkla vermeyi dene. Çok açsa kaşığı da reddeder. Bardakla içirmeyi dene. Ben çaybaedağına doldurup mamasını içiriyordum. Ölçüyü de yine biberonda yapıyordum ama asla biberon vermedim. Şuan biberon hayatımızda yok. Asla kabul etmiyor. Annesütü ve ekgıda gidiyoruz. Meme reddini aşarsan sonuna kadar emzirebilrsin. Meme reddi çoğu bebekte oluyor bu bir süreç. Sabırla yaklaşmanız gerekecek. Allah bağışlasın