Kızlar 34 günlük anneyim kanamam çok aza indi hafif kahve akıntı bazende azcık kırmızı kan şeklinde. Regli ne zaman oluyoruz sezaryen kanamasından sonra? Birde acaba kanama ne kadar sürüyor bu şekilde? Yoksa şuan regli miyidir yada sonrasında mı olacağım bu kanama tamamen bitince hiç bişey anlamadım bilen varmı?