Kizlar merhaba sütümde ani bi azalma olması sonrasında devam sütünü beslenmeye dahil etmek durumunda kaldım kızım 5bucuk aylık , Bebelac aldık tadını hiç begenmedi, bugün bime girmiştim tesadüfen bu markayı gördüm fiyatı da uygundu aldım umitsizce ama kızım sevdi ve bugün iki kez içti , kullanan var mı memnun musunuz