Evet kızlar bebeğim doğduğunda bir dişi vardı , gözlerinden biri gri , diğeri kahveydi vee kulak memesinin birinde minik bir delik vardı . Başta çok tedirgin oldum lohusa kafasıyla ama çok şükür bir anomali olmadı 🙏☺️ Benzer durumlarda doğan oldu mu ?