Kızlar kızım 10 aylık ufak bir grip geçiriyoruz. Fakat burnumuz çok tıkanıyor. Serum fizyolojik dışında bişey kullanmıyorum. Ama oda açmıyor. Genzi tıkalı hep burnunu temizlemek istediğim zaman ağlıyor siz ne kullanıyorsunuz ? Geceleri rahat uyuması için ne yapmam gerekiyor ?