Selam arkadaşlar başına gelen var mı bilmiyorum benim bebişim 2 hafta önce ishal oldu 2 gün falan sürdü serumlarla toparladı ama probıyitik ve çinko kullanmaya başladık iştah normalde hiç yoktu aşırı iştah açıldı çok sevindirici ama günde 3 4 kere kaka yapıyor normal şekilde endişeleniyorum normalde ishal öncesi günde 1 kere kaka yapardı