2Minnosannesi Merhabalar. Yeni bir eve taşınacam set üstü ocak alacam ama hangisini alacağıma karar veremedim. Mutfağa her renk uyuyor. Emaye Inox Beyaz cam ocak Siyah cam ocak Hangisini kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?
Minnakordek MihrimahVeAnnesiii nasıl memnunsun ya ben yanından geçsem bile toz leke oluyor bide cam silme bezi olmasa silince de leke oluyor kullanmadan bile tozlaniyor 😂
Deletedmom62626 2Minnosannesi cam kullanan tanıdıklarım var pek temiz kullanamiyorlar. Kullanımdan değişiyor. Benimki emaye siyah alırken tereddüt etmiştim bayağı ama piril pırıl markadan kaynaklı kötü çıkar diye düşünmüştüm bu kadar memnun kalacağımı hiç düşünmemiştim.
Minnakordek Kk41 bende aynı öyle binde cam silme bezleri var 2 li paket çok güzel oluyor pırıl pırıl iz mız yok da çok uğraştırıyor ya offf amaan gına geldi bana da silmekten
Minnakordek 2Minnosannesi siyahı ele diğer hepsi olur😂 siyah pişmanlıktır it gibi pişmanım da mecbur kullanıyorum
MihrimahVeAnnesiii Minnakordek Düzenli siliyorum gerçekten hiç şikayetçi değilim 😊 siyah eşyalara özel temizleyiciler oluyor onlardan kullanıyorum
babyfaceee 2Minnosannesi siyah cam suyla sil yime pırıl pırıl ,5 yıldır aşk yaşıyorum resmen bu kadar pratik olması çok iyi 😁
Sifakusu Siyah cam kullanıyorum ama çok toz kir yağ bez izi herşey kalıyor. Herkes beyaz camdan çok memnun
48316ELIZAN 2Minnosannesi profilo beyaz cam ocak 3lu set halinde aldim ben 3ude cok iyi cikti tavsiye ederim. Ama siyah almayin temiz olsa bile temiz gozukmuyor habire siler durursunuz.
Eminerd 2Minnosannesi siyah cam kullanıyorum çok memnunum görüntü olarak ama günde üç kere falan siliyorum çok toz topluyor 😀 ama olsun beee silerizzz 🖤😅