Mirackaran06 https://imgyukle.com/i/VEHryf Arkadaşlar iki gündür ayağım bu şekilde. Bir geçiyor tekrar başlıyor iki ayağımda da var ne olabilir acile girmem gerekiyor mu
mermik Mirackaran06 2 gündür olan bisey yüzünden acile gidilmez. Acil olsaydı 2 gün beklemezdiniz. Polikliniğe gitmeniz lazım
Latiko Mirackaran06 sanki alerji gibi böcek falan ısırmış olmasın annemi uçan karınca ısırınca böyle olmuştu iğne yapmışlardı bi kaçgün geçmemişti böyle.
Nehir12 Mirackaran06 daha önce bende yaşadım böyle durum alerji dediler kortizonlu iğne yaptılar geçti