efnanannesi22 Kızlar 3 ay 9 gunluk bebeğimde bi kaç gundur istahsizlik basladı her zaman 120cc yerdi simdi 90 yada 60 cc yiyor havalar cok sıcaklaasrı acaba ondan olabilirmi, bebeklerde sıcaklarda istahsızlık olurmu? Ne yapmalıyım
Eleftra_ efnanannesi22 evet olabilir. Zaten ac olsa yer emin ol aldigi kadar yedir zorlama. Kendinden pay bic biz bile bazen yemiyoruz. Ben acok takardim yemedigi zaman ama alisiyorsun zamanla. 2 yasina girdik. Hala bazen yer bazen hic bisey yemez alistim artik
parasetemolla efnanannesi22 benim bebeğimde 3 ay 7 günlük zaten iştahsız bir bebekti bi kaç gündür iyice gitti iştahı sıcaklardandır diye düşünüyorum bende
Zlm efnanannesi22 evet benimde öyle 7 buçukta içte en son mamayı gece onunda hepsini içmedi zaten şimdi verdim 100 ölçü içmiş 180 iciyodu bu çocuk
Eleftra_ efnanannesi22 ya simdi ne desem bos bende uzulurdum. Hatta zorla yedirmeye calistig8m zamanlar bile olurdu. Ama hele buyudukce yemek reddi oluyo bazen hic yemiyorken bazen yiyo. Tek duze besleniyo. Alisiyorsun cunku yapacak bisey yok. Mesela bugun sadece yumurta yedi. Sabah 1 tane yedi oglen 2 tane. Kalani hep sivi icecek. Uzuluyorum ama oda bir birey cani istemiyor olabilir ve bir sekilde onpar kilosunu aliyor korkma :)
efnanannesi22 Eleftra_ olabilir bazen canları istemiyor olabilir, bende zorla yedirmeye calisiyorum yemek istemedigi zamanlarda