ipekkizimmm Bizimki 2 ay 25 günlük oldu kordonumuz hala evde duruyor. sizler nerelere gömdünüz ya da gömdünüz mü? 🐣
Balkizlarim ipekkizimmm 2 tane kızımın evde 1 ’i Kabe’de 🌸💕 diğer iki kızlarımın da kabeye gömmeyi düşünüyoruz ama bakalım nasip kısmet belki başka birşey de olabilir 🌺
Nimetdogann ipekkizimmm oğlumunkini tıp fakültesine gömmüştü görümcem de kızımınkini naptık tam hatırlamıyorum onu da sanırım görümcem hukuk fakültesine gömmüştü 😂🤦♀️
ipekkizimmm Balkizlarim ayy ne kadar guzel masallah 💖 en guzel yere goturmussunuz keske bize de nasip olsa 🥺🥺
rua_da_senhora_das_verdades Henüz evde duruyor. Yapabilirsek oğlumuz adına bir fidan alıp dibine gömmek istiyoruz.
2minnosannesi0 ipekkizimmm sirnaktayiz cok bi yer bilmiyorum çıkmıyorum kontrole gidecektik sağlık ocağındaki doktorlar daha rahat doktor olsun dedim😂
ipekkizimmm 2minnosannesi0 benim de oturdugum yerde bi okul var bi de saglik ocagi 😂😂 ikisinden birine mi gomsem ben de acabaa
Balkizlarim ipekkizimmm ben gidemedim canım inşallah isteyen herkese Allah nasip etsin içinde de beni 💕🌺 en büyük hayalim kabeye gitmek ve çocuklarımın göbek bağını gömmek 🌸🌸
ipekkizimmm Deletedmom_21 ben de kutu yaptim. ultrason resimleri, hastanede takilan bilekligi, kordonu koydum icine 🥰