Fdme Abimin esi yeni dogum yapti bebek amniyon sıvısı yutmus yogun bakima aldilar…Basina böyle bisey gelen varmi lütfen yardim edin??????
Yenianne0681 Fdme benim oglumda yuttu dogum aninda 3 gun yogun bakimda kaldi oksijen tedavisi aldi cikti InsaAllah biseycik olmaz
Sedanindenizi Fdme Arkdasimin oglu yutmustu ilk gece yogun bakima almislardi cigerler rahalayinca getirdiler hemen sukur bise olmamisti.
Yaduuu Fdme bebeklerinden biri hastaydı ve sürekli amniyo sivim yükseliyordu. Ozaman Dr bana bebekler anne karnında amniyo Sivisini yutar idrar olarak çıkartır böylelikle denge sağlanır demişti. Acaba doğarken olunca mi sıkıntı oluyor . Bilmiyorum yukarıda kalsın postunuz çok geçmiş olsun
Burakveannesi Fdme Benim oğlum da yutmuştu yeşil kusuyodu midesini yıkadılar geçti sonra hiç küvöze alınmadı
Esra_derinnn Amiyon sıvısı mı yutmuş sadece, akciğerleri tam açılmamış olabilir sudan dolayı burundan basınçlı hava verip açarlar merak etmeyin eşlik eden başka bir durum yoksa akciğerler açıldığında taburcu olur
Esra_derinnn Fdme merak etmeyin yenidoğan yoğun bakımda hemşireyim, eşlik eden başka bir durum olmazsa akciğerleri temizlenince çıkar