Asyakuss_ Sezeryan doğum yapalı 48 gün oldu hiç korse kullanmadım. Eski kiloma döndüm ama göbeğim duruyor . Kullanıp memnun kaldığınız korse ya da korse tayt var mı ? Şimdiden sonra kullansam işe yarar mı ?