Merhabalar. Kızım emeklemeye başladı. Ama emekleme sırasında parmaklarından güç aldığı için baş parmak ve tarak kısmı yara oldu. Çorap giydiriyorum ama çıkartıyor hemen. Gördükçe üzülüyorum 🥺 ayaklar sürekli ağızda da olduğu için krem suremiyorum. Şöyle bildiğiniz zararı olmayan ve iyileşmesine yardımcı olacak bir öneriniz var mıdır ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏