Bebisleriniz ne durumda 😊
bizimki büyüme atagi geciriyor ve bu atakla birlikde dönmeyi ögrendi iki dakika yanliz birakamiyorum bugün hemen yüz üstü dönüyor 4aylik olduk dün korkuyorum beb yokken dönüp kendine zarar verceginden siz nasil önlemler aliyorsunuz
bu arada büyüme atagi cok kötü gecirdik aksamlari hic aglamayan bebek kendini yirtar gibi agliyor gündüzleri daha fazla uyuyor acaba bu böylemi kalir degisirmi ?
Ve 5.ayimizda ek gidaya basliycagiz biraz kücük bi bebek oldugundan