Merhaba hanımlar. Bir müddet bebeğime süt veremedim ve sütüm yok denecek kadar azaldı. Bebeğim süt az olduğu için emmiyor. Emzirme destek sistemi yapmak istedim ama onu da kabul etmedi asla. Hastane tipi pompa var sağıyorum onunla ama işe yaramıyor. Rezene ısırgan bal malt içeceği humana bestlak magnezyum tahin pekmez helva Bulgur hatta motilium ve metpamid hapını bile her şeyi denedim. Yok yok yok. Dünya dar gelmeye başladı. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Sütüm çok olduğunda oğlum iyi emerdi şimdi kesinlikle reddediyor.