Ksarikecili7 4. ay büyüme atagı yasıyordur. Yani sıcrama diye geçiyor , uyku ve yemek-emme düzeni değişebilir. Mama odaklı olmamaya ve onu sıkmadan anne sütü ile birlikte süreci yönetmeye calısın. Sabırlı olun stres olmayın, emzirme veya beslemek icin değişik pozisyonlar deneyebilirsiniz. Emzirme kolyesi takabilirsiniz ( yumusak ama siyah kırmızı renkli materyaller takabilirsiniz) emzireceğiniz/besleyeceginiz ortam köşesiz ve loş olmasına özen gösterin bir süre. atak bitmesine yakın büyüdügünü hissedeceksiniz. Onu sakinleştirerek evi gezdirin, acık havaya cıkartın. 4. ay büyüme atagı ile ilgili bilgler okuyun size yardımcı olur. Bir de eger memenizden süt geliyorsa emzirmekten damla dahi olsa almıyor yetmiyor diye asla vazgecmeyin. Sevgiler💐