Kızlar 3 gün önce 2 yaşında ki kızımı tuvalete alıştırmak için ufaktan başladım normalde 3 yalını bekliyordum ama bir iki sinyal verince hazır heralde dedim.Gündüzleri öyle böyle geçiyoken dün gece ilk defa bez takmama kararı aldım öylede yaptım ama bunu o kadar kafamda büyüttüm ki anlatamam altına yaparda uykuya kalırım göremem karnını üşütür sabaha kadar çişli durur diye bütün gece uyumadım resmen başıma ağdı girdi hasta olur korkusuyla.Bugün kara kara yine geceyi düşünüyordum ama kızım inat etti bende ertelemeye karar verdim bezi taktım bana bi rahatlama geldi ama akşam üzeri 5 gibi resmen hap atmışım gibi bi gevşeme geldi mide bulantısı başladı boş öğürme oldu biraz uzaniö dedim resmen yerimden kalkamadım kollarım tutmuyordu yeni yeni kendime geliyorum.Acaba atak gibi bir şey mi oldu bende diyorum