Ebru-isil evet bu aralar doğru düzgün içmiyor mamasını su veriyorum.aslinda ama.bu aralar fazla vermedim mama yida vermeye çalışıyorum fakat içmiyor 150, içmesi gerek normalde 50, içiyor :( çok üzüldüm şuan yarın yinede bı doktora gozukucez bakalimm ama.korktum.bisey olmaz dimi benimkide kremit renginde çok hafif leke