Narin Rainnn Şöyle söyliyim, Oğlum 11 buçuk aylık ve ancak göz hapsinde oturtabiliyorum 5 sn bile bırakmam mümkün değik hemen ayağa kalkıyor kemere rağmen. Yani dediğiniz yaş için hiç uygun değil maalesef.
Narin Rainnn Şöyle söyliyim, Oğlum 11 buçuk aylık ve ancak göz hapsinde oturtabiliyorum 5 sn bile bırakmam mümkün değik hemen ayağa kalkıyor kemere rağmen. Yani dediğiniz yaş için hiç uygun değil maalesef.
Eymen0318 Rainnn Dengesizlik yok ancak yinede emniyet kemerini takiyorum çunku bazen sağa sola eğilip çok fazla hareket edebiliyor oğlum..Yani mama sandalyesinde bes dk birakip baska odaya asla gitmem..