Sabah başladı mızmızlığı peşine ishal oldu kahvaltı yaptırdım reflor verdim kustu gün boyu ağladı durdu hiçbişey yemedi ara ara kustu Bnde gün içinde bişey yemediğim için sütümde oldukça az geldı bugun salgın varmış eğer ishali yarın da olursa uzmana götüreceğim detaylı baksın acilde dogru düzgün bakıldığı yok bu durumda olan anneler ne kadar sürer bu durum