Sinem74 kendiniz yarı yatar pozisyonda olup bebeğinizi de üzerinize vücudu size dönük karnı karnınıza yapışık şekilde alarak emzirmeyi deneyebilirsiniz ben bu şekilde yapıyorum ve daha emerken gazını kendisi ağzından rahatlıkla çıkarabiliyo bağırsaklara inmediği için de sancıları daha az oluyo.