Burcin93 Solmaz_06 dün olduk bizde hiç uyku yapmadı bugünde çok huysuz asla uyumuyor bacağı kızardı şişti
Kucukkalbim Solmaz_06 Bizde cuma günü olduk uyku yapmadı ama ateşi çıktı calpol verdim eklem yerlerini pamukla sildim duş aldırdım o şekilde atlattık.Sürekli kontrol et ateşini atlatırsınız inş 🤲🏻
Farahzeynep Biz de bugün olduk, şu an normal ama aşının acısı sonradan çıkar. 🥺 hemşire ateş falan yapmaz dedi ama 😒
GizemDmlSak Huzuesuzluk oldu ates yapmaz dediler ama 38e cikmisti atesi ve uyku hali oldu 1 cay kasigi calpol verdim ben o zmaan
Elifim1 Solmaz_06 bizde yapmıştı uyku 1-2 gün aşırı uykuluydu çok ateştr yaptı dikkatli olun geçmiş olsun ☺️