Bebegim 11 aylık galiba dişten dolayı gündüz ve gece uykusuna yatınca 1 saat somra cok kötü ağlayarak uyanıyor ve geri uyumuyor tetagil kullanıyorum ama pek işe yaramadı 1 aydır her gün böyle ne yapmam gerekiyor hiç geçmeyecek mi bu yada korkudan mı kalkıp ağlıyor benmi yanılıyorum gece uyanıyor mesela çok kötü ağlıyor yanıma alıyorum uyuyor yoksa benimle uyumaya mı alıştı kafam cok karışık ne yapmam gerekiyor lütfen yardım🥺🥺