Silacnr011 Bebeğim bugün aşı oldu bir sağ kolundan 2 bacağından ateşi 37 çıkıyor normal mi çok huysuzlasti kolunu hareket ettirdikce ağlıyor ne yapmalıyım 3 gün banyo yapmaması gerekiyormuş
Deletedmom0099 Silacnr011 ağır bir aşı, ateşi olması normal 38i görürseniz 4 saatte bir calpol verip, üzerini ince tutabilirsiniz
cikolatahurma Silacnr011 ateşi şuan için normal ağrısı olduğunu düşünoysanıza calpol verebilirsiniz ama korkulacak bir ateş değil
Yagz_ipklr_22 Silacnr011 Bizim doktorumuz bir çay kaşığı calpol vermişti içirebilirsin demişti eğer ateşi yada hıysuz olursa ama siz genede kendi doktorunuza danışın
Silacnr011 Deletedmom0099 Ama oturduğum şehir soğuk serin üşümez mi kısa kollu falan mı giydirmeliyim
Deletedmom0099 Silacnr011 normalden bir kat ince giydirmelisiniz üstünde uzun kollu penye varsa onu cıkarıp kısa kollu zıbın giydirebilirsiniz mesela ateşini sık sık takip edin düşünce yine uzun kollu giydirirseniz çok soğuk bir yerdeyseniz kalın giyinmiş olursa ateşi yükselmeye devam eder