Gamze_Doruk Kizlar dün göbek bağı düştü bebeğimin ama bugün kan vardı göbek kordonunda kıyafetine de bulaşmış çok korkuyorum neden olur napmam lazım
Gamzekarakaya Gamze_Doruk bugun acildenden geldim korkulacak hic bi sey yokmus olmasi gayet normalmjs gobek bagi dustukten 2 hafta icinde gorulebilrken benim 28 gunluk oldu Icini rahatlatmak istyrsan git canim ama korkma bi sey yoktur
esredn Gamze_Doruk dr kontrolünüz ne zaman. Bizim de öyle olmuştu leke şeklinde çok azdı bizde. ama dr kontrolü de yakındı. Dr k vitamini yapmıştı kontrole gittğimiz de. Bir de yıkamayın hemen demişti. K vitamini iğnesinden sonra geçti.
Brokoliii Bizde de olmuştu acile götürdük k vitamini iğnesi yapmışlardı ama bizim kanama 1 hafta felan sürdü azaz