Yagz_ipklr_22 beyzamertt Hemen birdahaki ay geldi bir hafta geç olarak herkesin farklı oluyor bünyesine bağlı
Emir_mom beyzamertt 5 ay sonra regl olmuştum düzensiz bir şekilde doktor 1 seneye kadar normal demişti
Kirmiziboncugunannesi Bebeğim 2 buçuk aylıkken oldum emzirdiğim halde hem de. Çabuk oldu biraz ama bir yandan da vücudum kendine geldi gibi hissettim hersey düzene girdi. Üç seferdir düzenli oluyorum.
2626 Kirmiziboncugunannesi bende onu merak ediyorum sezeryan doğum yaptım karnımda şişlik var doğumdan sonra hemen hemen hiç kanamam olmadı adet olduğumda o şişlik iner diye düşünüyorum sizce de öyle olur mu
balyanak58 Emir_mom nasıl bir duzensizlik? Bebegim 6 aylikken oldum simdi 7 gün gecikti bu normal mi peki 🤔
thetkc beyzamertt İlk oğlumda hiç olmadan kızıma hamile kalmıştım(aralarında 18 ay var) .. Kızımda doğumdan 1 yıl sonra oldum.. Şimdi 3.miniğim 3 aylık olucak yarın ve regliyim.. Hepsinde farklı oldu benim
1ana_2evlat thetkc Peki adet olmadan nasıl fark ettiniz gebeliğinizi? Bende 7 aydir olmuyorum ama bir yandan gebelik olmasından da korkmuyor değilim