Kızlar oğlum 10 buçuk aylık tesadüfen kontrole götürdük çok su içiyodu ve göstermek istedik 11 buçuk kilosu buğun tahlil sonucunu aldık herşeyi güzel normal ama karaciger enzimi çok ýüksek 500 lerde dedi doktor başka bölüme sevk etti geldiginizde haberim olsun birlikte gösterelim dedi çok korkuyorum başına gelen varmı bide doktor özellikle öyle deyince telaşlandık açıkcası bilgisi olan varmı 😕😕