Bebeğim 3 ay 10 günlük. Regl oldum 2 gün önce sütüm epey azaldı ama yine de emziriyordum artık istememeye başladı. Sağıp verince de almıyor sanırım tadı değişti. Mama da almıyor ne yapacağımı şaşırdım. Başına gelen var mı regl bitince bu sorun geçer mi