Kızlar şuan 72 kiloyum 2 ay sonra dügün var ben dün sıkı bir diyete başladım gün de 1 saat kondisyon bisikletine biniyorum spor olarak bunu yapıyorum evimde mevcut 2 ayda düzenli bir şekilde devam edersem 10 kilo verir miyim sizce bu mümkün olur mu bisiklete binmem yeterli mi sizce faydasını görür müyüm