Buharcik Ben çok denedim farklı damlaları en çok bundan memnun kaldım canım. Şu anda sab simplex kullanıyorum bitince yine nurse alıcam. Ama benim oğlum çok çok gazlı bir bebek değil onu da göz önünde bulundurmak lazım.