Keşke herkes bilinçli örgütlenip protesto etse kontak kapatsa bi eylem yapsa adam akıllı bi eylem ama öyle sokağa çıkıp kırıp döküp haklıyken haksız duruma düşecek gibi değil. Gerçek anlamda bu ülke insanının vurdum duymaz hali bireysel tepkisini göstermekten çekinmesi yüzünden böyleyiz.