Başlık size uyuyorsa kullandığım bi bitki çayından bahsetmek istiyorum. Önce kendimden bahsedeyim geçen sene ağustosta doğum yaptım zorunlu sezeryan ile. 63 ile hamile kaldım doğuma girdiğimde 75 kilo falandım. Aldığım kiloyu da son 2 ayda falan almıştım. Doğumdan 1 hafta sonra 68 e düştüm. Ama sonra meme reddi, 40 ımdan sonra regl dönemimin başlamasıyla hormonlarım çıldırdı çok yedim. Bebeğim 4 aylıktı işime geri döndüm. Mağazacıyım çok aktif bi işim var genel olarak. Ama iştahım çok açıldı akşam iş çıkışı çok yemek yemeye başladım derken diyet denememe rağmen spora gidemediğim için istikrar sağlayamadım. Mağazada 3 kız müdür yardımcımızın da kullanmış zayıflamış olduğu bi bitki çayını ve kapsülünü sipariş ettik. Öyle aman aman büyük inançla da başlamadım üstelik. Mayıs başında başladığımda 73,80 dim, her hafta 1,5-2 kilo arası vermeye başlayınca ne oluyoruz ya dedim😁 metabolizmam zaten hızlıdır, ilk başladığım gün bile etkisini gördüm 0 iştah 0 acıkma, kahve düşkünü bir insanım her molada hemen yemek yer kahve yapardım ama gram bir şey daha tüketemeyecek oluyor insan.2.gün falan ayıptır söylemesi cırcır falan oldum hemen tuvalete çıkarmaya başladı katı gıdalardan sonra. Şu an 1 ay oldu ve 65,05 kiloyum toplamda 1 ayda 8,75 kilo vermiş oldum. Hedefim ağustosa 55 hatta 52,5 kilo olarak girmek çok özledim o hallerimi😍 Bilmiyorum ben gerçekten ilk defa hiç kilo veremeyeceğim psikolojisine girdim hayatımda bu içtiğim şey ilaç değil ama resmen derdime ilaç oldu. Görsel olarak paylaşacağım şimdi sizinle araştırıp kullanıcı yorumlarına bakıp sağlık durumunuzu da gözeterek mutlaka değerlendirin😍